eliiinandersoon

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2010

kass dag verkligen.

Av elin andersson - 9 augusti 2010 21:07

dagen har varit skit!..

tänker inte betärra vad som har hänt, men det är verkligen inget roligt..

men för ett tag sen kom olivia hit, känns så mkt bättre när du är här vännen! nu gör mig glad när jag är ledsen!

du är min anda halva, fast den bättre delen.


vi tittade nyss på film, det blev The last song ,  den va verkligen hur bra som helt!

nu ska vi kika på the ulgy truth. hörs kanske ikväll . Puss Elin  


    



tack för att du finns syster!!!!  

 
 
Ingen bild

olivia

16 augusti 2010 12:51

elin, underbaraste! du betyder verkligen allt, utan dig är jag ingenting..
du lyser upp min dag när den är som mörkast.
du gör mig hel när det är som värst.
du betyder allt för mig, syster!
dagarna med dig är totalt oförglömliga.
vi klara allt tillsammans!
jag älskar dig syster!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin andersson - 26 augusti 2010 11:26

förlåt för dålig uppdatering, har varken haft tid eller ork. men nu kan jag passa på när jag ändå är sjuk. i tisdags klippte jag mig, blev jätte bra :-D och jag och olivia tog massa kort här om dagen.   har faktiskt inte så mkt och skriva ...

Av elin andersson - 22 augusti 2010 13:19


gårdaggen spenderade jag hemma med min familj!och nu åkter jag till min efterlängtade Madelen Bergh  och jag sover där tills imorgon :-D, men nu måste jag åka , Puss ha en bra dag Elin        ...

Av elin andersson - 21 augusti 2010 13:19

  jävla galen kväll!!men lyssna lyssna !!!!wihoooooo jag dör vilken bra röst!när han kommit in i målbråttet;)           och de va när han va inne i målbrottet! bra va?!?!?!:-D sjuktpuss Elin     ...

Av elin andersson - 19 augusti 2010 20:01

kunde inte sova inatt heller -.- så jaa jag kom senare första dagen i skolan, kom vid typ 09.40 .  va helt okej dag faktiskt :), inatt sover jag hos bästa olivia :)   massa bilder på hon när hon är liten :-D                ja...

Av elin andersson - 18 augusti 2010 19:32


jag har ontontont!!!och känns som jag ska bli sjuk nu också :s såg nyss på starstuck  den va faktiskt bra :$ hahaha      nu ska jag titta å remember me ;) puss Elin   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards