eliiinandersoon

Alla inlägg under juli 2010

Av elin andersson - 31 juli 2010 11:04

hej, hemma från älvdalen nu! 

jag vet att inte bilderna från norrland har kommit upp än, men dom kommer jag lovar, men senare idag åker jag med olivias familj (min familj nr2) till leksand på hokeyskola. kommer kanske ta med datorn, annars så skriver jag när jag kan!

ni får ha det så bra, och snart är faktiskt sommaren slut buuhuu! :(
ajaa vi hörs puss hejdå Elin  


detta är va jag har på mig idag:)
   

Av elin andersson - 28 juli 2010 14:00

hejhopp.

nu sitter jag på bibloteket i älvdalen.

längtar fan till vi drar hem elr ja till leksand, här finns det inget att göra.

det ända jag och olivia gör är att åka moppe elr sover ;o :-D haha

men kan inte skriva mer för nu ska olivia titta sin facebook osv..

men får se när jag skriver nästa gång, puss Elin  

   

Av elin andersson - 25 juli 2010 10:21

hejsvejjs,

igår kom jag hem frn isak, har varit riktigt mysig och bra helg!
nu kl 12.20 går tåget från borlänge så jag lär åka nu,

jag far till älvdalen i en vecka sen till leksand på hokeyskola!
kmr inte uppdatera min blogg nu på länge men vi hörs när jag är hemma! puss Elin   

Av elin andersson - 23 juli 2010 16:11

nu drar jag och olivia till bärke och sover där! 
vi hörs imorgon, ha de gött! puss Elin   

     

  

Av elin andersson - 22 juli 2010 11:23

vaknade av att det plingade på dörren, och vem stod där , jo micke haha.

är trött men ska väl snart fixa mig, sen går jag ut en sväng. vi hörs senare Puss Elin  


ni får en otroligt bra låt på köpet



Av elin andersson - 22 juli 2010 01:17

idag har jag varit med patricia när hon klippte sig, sen stack vi ner till rese och tittade tåg tider eftersom jag och olivia drar till älvdalen på söndag.. och i helgen blir det älsklingen! har saknart han så grymt mycket så det är sjukt! 
och har nyss duschat och nu ska jag sova, puss Elin   

Av elin andersson - 21 juli 2010 00:01

vill ni veta ? mitt nya luft gevär har kommit :-D  jag längtar rills vi ska ner och ställa in det osv.. det är jättejätte fint (a' 
haha, och inatt sover sötaste patricia här ! vi hörs imorgon, vi ska nog sova snart, va ju uppe hela natten. Puss Elin   

   

Av elin andersson - 20 juli 2010 18:55

HEMMA IGEN, wiiihooo!


har haft grymt kul i åsele/gafsele!

men ändå skönt att vara hemma igen nu :)

har saknat många här hemma.. och faktiskt så saknar jag dig Jenny!!


ikväll blir det bara att vara hemma och mysa med patricia, som jag tycker är riktigt söt!(A)
och imorgon vid kl.10-14 så hänger jag med patricia när hon klipper sig :-D


ajaa ska kila och kika på säg att du älskar mig!
kommer MASSA bilder från norrland senare, puss Elin   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards